4a Pujada a l’Arp

Pujada a Colldarnat per la LV-4001 carretera local, Sorribes de la Vansa

MODALITAT

– Campionat de Catalunya: esquís de rodes estil lliure
– Popular: esquís de rodes de clàssic, patinador o patins en línia.

NORMATIVA

– Regiran les normes FIS adaptades a les característiques d’aquesta prova
– És obligatori l’ús de casc i ulleres
– La sortida dels corredors es farà en contrarellotge cada 15 segons. L’ordre de sortida es farà per sorteig.
– Aquesta cursa forma part del Campionat de Catalunya d’esquí de rodes 2019 de la Federació Catalana d’Esports d’Hivern (FCEH), i està supeditada al reglament de l’esmentat Campionat de Catalunya d’esquí de rodes.
– L’organitzador d’aquesta cursa és el Club d’Esquí Nòrdic l’Arp.
– Qualsevol afer no previst en aquest reglament serà resolt per l’organització de la cursa.

PREUS

– Inscripcions rebudes fins el dimecres 16/10/19 a les 22:00 hores: 10€ (inclou entrepà i beguda)
– El mateix dia de la cursa de 9:00 a 10:00 hores: 15€ (inclou entrepà i beguda)
– Entrepà i beguda pels acompanyants i/o espectadors: 5€.

PAGAMENT

– Les inscripcions rebudes fins el dia 16/10/19 es pagaran mitjançant transferència al nº de compte ES71 3140 0001 9500 1228 1900 i s’enviarà justificant de pagament al correu clubcena1@gmail.com
– Les inscripcions realitzades el mateix dia de la prova es pagaran en el moment de retirar el dorsal.